Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bjørn`s ESPL Mercedes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Alta Bilstereo View Post
    jeg å. sitter faktisk å tenker på å ta ut en bass å kjøre 2x10" i porta kasse.prøve i mårra det.synd det ikke er måleutstyr å oppdrive her nord slik at man får tuna skikkeli.
    Kan bli bra det! Ja samme her det, tror min eneste mulighet er å stikke til enten trondheim eller rindal`n, tror det er noen oppi der som har i alle fall
    Men skal vel selge bilen min og annlegge mitt, så vi får se om det blir mere annlegg på meg!

    Får bare kose meg med å se på andre som bygger annlegg Og bygge til andre
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #77
      ikke no som en 12 timers på verkstedet...
      Bjørn M Wilhelmsen
      Team Alta Bilstereo
      www.emmanorway.com

      Comment


      • #78
        Originally posted by Alta Bilstereo View Post
        ikke no som en 12 timers på verkstedet...
        Å bygge bilstereon og planlegge er jo nesten 80% av morroa med et annlegg, å høre det spille er bare en bonus synes jeg Surt at jeg ikke har fådt meg lerlingejobb enda vil prøve å bli lerling innenfor bilstereo :O
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #79
          Får starte opp får deg sjøl.

          Eg har bedrift på egenhand. bygd 3 ENKLE anlegg hittil. gøy, og du tjener noken kroner. men ikkje noke og leve av.
          Tor Even -
          Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
          Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
          The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

          Comment


          • #80
            Tøft hæ?
            Bjørn M Wilhelmsen
            Team Alta Bilstereo
            www.emmanorway.com

            Comment


            • #81
              Likte utseende på de subbene, fint at ting av å til fungerer å ikke bare ser fine ut.

              Møtte foresten doningen i formiddag på arones. Holdt nesten på å hilse
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #82
                Originally posted by Defus View Post
                Likte utseende på de subbene, fint at ting av å til fungerer å ikke bare ser fine ut.

                Møtte foresten doningen i formiddag på arones. Holdt nesten på å hilse

                Bynner å bli bra nå.må handle inn dB måler for å kunne tyne den siste dråpen av subbene.
                Har leid verksted på aronnes så du møter nok meg flere ganger.du skal bare hilse.
                Bjørn M Wilhelmsen
                Team Alta Bilstereo
                www.emmanorway.com

                Comment


                • #83
                  hehe, ja db måler må til, tror jeg skal bli din nye bestevenn Passer meg ypperlig at du har verkstedet på arones
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                  Comment

                  Working...
                  X